Algemene voorwaarden

c/o Connections – Eurotrain nv draagt het BeCommerce Label. Dit betekent dat onze website door een onafhankelijke organisatie gecontroleerd wordt op het respecteren van de BeCommerce Label Code van het Belgisch Direct Marketing Verbond (BDMV). Deze Code beschermt uw belangen als consument. U vindt meer informatie over de garanties van het BeCommerce Label op www.becommerce.be.

1 - Je persoonlijke gegevens worden met de grootste zorg en in vertrouwen behandeld.

2-  Betaalmogelijkheden:

We werken samen met Ogone en bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

- Kredietkaarten: Visa, MasterCard en American Express

- Debetkaarten: Maestro en Bancontact/Mister Cash

- Direct banking: KBC Online/CBC Online, ING Homepay, Dexia Direct Net en iDEAL (Nederland)

- Connections Cadeaukaart

De klant moet 18 jaar zijn of de toestemming hebben van een ouder of voogd om over te gaan tot de aankoop van een artikel.

Heb je een kortingscode, dan kan je die hier in rekening brengen.

Is alles in orde, dan krijg je bevestiging dat je betaling correct werd uitgevoerd. Je ontvangt een bevestigingsmail met jouw bestelnummer in je mailbox. Heb je verdere vragen, dan is het belangrijk dat je dit bevestigingsnummer vermeldt.
Hou deze mail dus zorgvuldig bij.

3- Verzendingskosten:

Verzending binnen Belgie: € 4.95 

Dit is de prijs voor alle artikels samen. Wij werken niet per gewicht. 
Koop je voor € 50 of meer, dan wordt je bestelling  gratis geleverd.

Verzending naar Nederland, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg: € 9.95

Dit is de prijs voor alle artikels samen. Wij werken niet per gewicht. 
Koop je voor € 100 of meer dan wordt je bestelling  gratis geleverd.

Let wel! Posttarieven en dus ook verzendingskosten kunnen zonder voorafgaande mededeling worden gewijzigd.

4- Beveiliging van het betaalsysteem:

We maken gebruik van de SSL-technologie (secure socket layer) om je gegevens tijdens alle verkoopstransacties te beveiligen. Alle informatie die je verstrekt, wordt volledig geëncrypteerd zodat derde partijen ze niet kunnen lezen. (Voor Netscape klik je het ´veiligheidsicoontje´ onderaan op de werkbalk aan en check je of SSL2 en SSL3 aangevinkt staan. Voor Internet Explorer ga je achtereenvolgens naar Beeld, Menu en Internetopties, en klik je op 'Geavanceerd'. Controleer daar of SSL2 en SSL3 aangevinkt staan. Je browser bevestigt dan dat je in een veilige omgeving werkt: er verschijnt een icoontje met een gesloten hangslot of de afbeelding van een sleutel op de balk onderaan op je scherm.)

Belangrijk bericht in verband met websitebeveiliging voor gebruikers van de Internet-browser Explorer 7.0
Gebruik je IE 7.0, dan toont je browser in de adresbalk geen hangslotje maar wel een beveiligd ´https-adres´. 
Controleer of de website inderdaad beveiligd is en met de SSL-technologie geëncrypteerd wordt. Het onzichtbare hangslotje is een bekend probleem bij IE 7.0 waarvoor Adobe en Microsoft een oplossing proberen te vinden. (Het hangslotje is zichtbaar bij alle andere browsers.)

5- Leveringstermijn:

Verloopt alles naar wens , dan ontvang je je aankoop binnen de 1 à 4 werkdagen te rekenen vanaf de dag van bevestiging van je bestelling. Hou rekening met iets langere leveringstijden in drukkere periodes, bijv. kerst.
 We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je je bestelling binnen de geraamde leveringstermijn ontvangt.
De maximale leveringstermijn bedraagt 30 dagen, te rekenen vanaf de dag na je bestelling.

6- Retour:

Voldoet je bestelling niet, dan kan je ze BINNEN DE 14 KALENDERDAGEN na ontvangst deels of integraal terugsturen naar de firma Thau (adres hieronder).
Gebruik hiervoor het meegeleverde retourdocument. De retourverzendkosten zijn voor eigen rekening, maar worden terugbetaald indien het ontvangen artikel niet overeenstemt met je bestelling of beschadigd werd bij levering.

Wij raden je aan om je verzending
AANGETEKEND te versturen naar : 

Thau bvba

c/o Connections – Eurotrain nv

Warehouse A53

Rijweg 167

B-3020 Herent     

België / Belgium

Open van: 07.00u – 17.00u


In het retourdocument geef je aan welke artikelen je terugstuurt en tevens het bankrekeningnummer waarop wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten. Gaat het om een beschadigd of defect artikel dat je wenst om te ruilen, neem dan steeds meteen contact op met het Contactcenter vóór je het terugstuurt. Onze medewerkers brengen je dan graag op de hoogte van de handigste en snelste manier van handelen.

7- Omruilvoorwaarden:

- het om te ruilen artikel moet Thau bereiken max. 14 kalenderdagen na aankoop;
- het artikel ongebruikt, ongewassen en onbeschadigd is (probeer niet zelf een gebrek te herstellen!);
- het artikel compleet is en in originele staat en verpakking;
- de originele labels en verpakking aanwezig en intact zijn;
- stuur de bijgeleverde retourbon mee, waarop je aankruist welke artikelen je retourneert.

Zijn aan al deze voorwaarden voldaan, dan zorgen wij voor de terugbetaling van je aankoop binnen de 14 dagen na ontvangst. 

8- Terugbetaling retourkosten:

Zodra we je retourzending ontvangen - en indien aan alle bovengenoemde voorwaarden zijn voldaan - bevestigen wij je per e-mail het uitgekeerde bedrag. 

Let wel: de initiële verzendingskosten worden terugbetaald, maar de retourkosten worden onder geen enkele voorwaarde terugbetaald. 

Wij vragen je dan om je volledig bankrekeningnummer, inclusief IBAN en BIC door te sturen.
Je IBAN en BIC gegevens vind je terug op je rekeninguittreksels, je online bankinggegevens of bij je bankbediende. 


9- Waarborgen:

Op alle producten geldt een waarborg tegen fabricage- of materiaalfouten. De termijn bedraagt 24 maanden tenzij anders gespecifieerd op de bijsluiter van het product. De waarborg vangt aan vanaf de aankoopdatum op het originele aankoopsbewijs of de originele faktuur. (tenzij anders vermeld). Gebreken die veroorzaakt door nalatigheid, verkeerd gebruik of ongeval zijn niet gedekt.

10- Klachtenbehandeling:

Ben je ontevreden over je aankoop of voldoet je aankoop om één of andere reden niet met je wensen, stuur dan meteen een e-mail met tekst en uitleg, plus eventueel foto’s die je klacht verduidelijken, naar onze klantendienst op het volgende emailadres:  contactcenter@connections.be

Onze klantendienst garandeert een snelle en optimale behandeling van e-mails maar beschikt NIET over telefonische ondersteuning. Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons en daarom willen wij ons inzetten om zo snel mogelijk een voor jou aanvaardbare oplossing voor te stellen.

11- Wijziging gegevens:

Log in, klik op ´Mijn account´ in de ‘houten’ balk bovenaan. Vervolgens klik je op ‘je gegevens’ onder ‘beheer je account’ en voer je de nodige aanpassingen uit. Daarna ‘verstuur’ je de nieuwe gegevens.

12- Paswoord aanpassing:

Ben je je paswoord vergeten? Klik dan op 'Paswoord vergeten´, voer je e-mailadres in en klik op 'Versturen´. We sturen je dan op je geregistreerde e-mailadres een nieuw paswoord toe. Daarmee kan je inloggen op de website.

13- Wijzigen paswoord:

Indien je ingelogd bent, kan je binnen ´Mijn account´ op de knop ´Wachtwoord veranderen´ klikken. Je krijgt vervolgens een pop-upschermpje waar je je oude paswoord en 2 keer je nieuwe paswoord dient in te vullen. Daarna kan je het ‘Opslaan’