Veelgestelde vragen

Hoe bestel ik een artikel?

Je kiest een artikel en plaatst deze in het winkelmandje :

Zoek je artikel in de categorie in de blauwe zoekbalk, selecteer, check de maat (indien nodig), het aantal en de gewenste kleur en klik op  “In winkelmandje´. Je artikel komt in je virtuele winkelmandje terecht bovenaan de pagina in de houtkleurige blak. Van hieruit kies je om verder te shoppen of je bestelling af te werken.

Eens alle gewenste artikels in je winkelmandje zitten klik je op 'Winkelmandje'

Hier krijg je een overzicht van de gekozen artikelen, het aantal en de totaalsom van je aankoop. Aanpassingen of het inbrengen van een kortingscode zijn perfect mogelijk.

Is alles in orde, klik dan op ‘Volgende’. Je komt op de Login pagina terecht.

Nu heb je twee mogelijkheden: 

Je bent al klant: Vul je emailadres en zelfgekozen paswoord in en klik eventueel op 'mijn paswoord onthouden' en 'Login'. De pagina met facturatie en verzendadres wordt geopend. Het facturatieadres is vanzelfsprekend dat van de persoon die betaalt; het verzendadres kan dat van jou zijn of van de persoon naar wie je de aankoop als geschenk wil verzenden. 

Nog geen klant: Klik op 'Ik ben hier nieuw'.

Vul je persoonlijke gegevens in en sluit af met je emailadres en een zelfgekozen wachtwoord via 'opsturen'. Je krijgt bevestiging dat je account succesvol werd aangemaakt. Klik ok. Het overzicht van de gekozen artikelen gaat open. Is alles ok, klik op 'volgende'.

De pagina facturatie- en verzendadres wordt geopend. Het facturatieadres is vanzelfsprekend dat van de persoon die betaalt; het verzendadres kan dat van jou zijn of de persoon naar wie je de aankoop als geschenk wil verzenden. Je facturatieadres wordt automatisch geselecteerd als leveringsadres. Indien je de bestelling ergens anders wil laten leveren, kan je een ander adres opgeven door de kolom ´Leveringsadres´ in te vullen.Was je al ingelogd, dan kom je meteen hier terecht. Uiteraard kan je deze gegevens steeds corrigeren en/of aanvullen. 

Je persoonlijke gegevens worden met de grootste zorg en in vertrouwen behandeld.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Verzending binnen België: €4,95, GRATIS vanaf een minimale waarde van € 50.

Verzending naar Nederland, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg: € 9.95, GRATIS vanaf een minimale waarde van € 100.

Wanneer wordt je bestelling geleverd? 

Verloopt alles naar wens , dan ontvang je je aankoop binnen de 1 à 4 werkdagen te rekenen vanaf de dag van bevestiging van je bestelling. Hou rekening met iets langere leveringstijden in drukkere periodes, bijv. kerst. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je je bestelling binnen de geraamde leveringstermijn ontvangt. De maximale leveringstermijn bedraagt 30 dagen, te rekenen vanaf de dag na je bestelling.

Hoe en wanneer kan je een bestelling terugsturen?

Voldoet je bestelling niet, dan kan ze BINNEN DE 14 KALENDERDAGEN na ontvangst deels of integraal terugsturen. Het staat u vrij hiervoor het retourdocument (Retourformulier NL - 2015.pdf) te gebruiken. De retourverzendkosten zijn voor eigen rekening, maar worden terugbetaald indien het ontvangen artikel niet overeenstemt met je bestelling of beschadigd werd bij levering. 

Wij raden je aan om de verzending AANGETEKEND naar Thau te sturen. Het adres: 

Thau bvba
c/o Connections – Eurotrain nv
Warehouse A53
Rijweg 167
B-3020 Herent
België / Belgium

Open van: 07.00u – 17.00u


In het retourdocument geef je aan welke artikelen je terugstuurt en tevens het bankrekeningnummer waarop wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten. Gaat het om een beschadigd of defect artikel dat je wenst om te ruilen, neem dan steeds meteen contact op met het Contactcenter vóór je het terugstuurt. Onze medewerkers brengen je dan graag op de hoogte van de handigste en snelste manier van handelen.

Wat zijn de voorwaarden om een artikel te kunnen omruilen?

- ze moeten Thau bereiken max 14 kalenderdagen na aankoop
- het artikel ongebruikt, ongewassen en onbeschadigd is (probeer niet zelf een gebrek te herstellen!);
het artikel compleet is en in originele staat en verpakking;
- de originele labels en verpakking aanwezig en intact zijn;
je de bijgeleverde retourbon meestuurt, waarop je aankruist welke artikelen je terugstuurt en waarom.

Zijn al deze voorwaarden voldaan, dan zorgen wij voor de terugbetaling van je aankoop (exclusief retourkosten) binnen de 14 dagen na ontvangst. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

We werken samen met Ogone en bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

- Kredietkaarten: Visa , MasterCard en American Express

- Debetkaarten: Maestro en Bancontact/Mister Cash

- Direct banking: KBC Online/CBC Online, ING Homepay, Dexia Direct Net en iDEAL (Nederland)

- Connections Cadeaukaart

Heb je een kortingscode, dan kan je die hier in rekening brengen.

Is alles in orde, dan krijg je bevestiging dat je betaling correct werd uitgevoerd. Je ontvangt een bevestigingsmail met jouw bestelnummer in je mailbox. Heb je verdere vragen dan is het belangrijk dat je dit bevestigingsnummer vermeldt.
Hou deze mail dus zorgvuldig bij.

Is het betalingssysteem beveiligd?

We maken gebruik van de SSL-technologie (secure socket layer) om je gegevens tijdens alle verkoopstransacties te beveiligen. Alle informatie die je verstrekt, wordt volledig geëncrypteerd zodat derde partijen ze niet kunnen lezen. (Voor Netscape klik je het ´veiligheidsicoontje´ onderaan op de werkbalk aan en verifieer je of SSL2 en SSL3 aangevinkt staan. Voor Internet Explorer ga je achtereenvolgens naar Beeld, Menu en Internetopties, en klik je op 'Geavanceerd'. Controleer daar of SSL2 en SSL3 aangevinkt staan. Je browser bevestigt dan dat je in een veilige omgeving werkt: er verschijnt een icoontje met een gesloten hangslot of de afbeelding van een sleutel op de balk onderaan op je scherm.)

Belangrijk bericht in verband met websitebeveiliging voor gebruikers van de Internet-browser Explorer 7.0

Gebruik je IE 7.0, dan toont je browser in de adresbalk geen hangslotje maar wel een beveiligd ´https-adres´.
Controleer of de website inderdaad beveiligd is en met de SSL-technologie geëncrypteerd wordt. Het onzichtbare hangslotje is een bekend probleem bij IE 7.0 waarvoor Adobe en Microsoft een oplossing proberen te vinden. (Het hangslotje is zichtbaar bij alle andere browsers.)

Hoe wordt een annulering of retourzending terugbetaald?

Zodra we je retourzending ontvangen - en indien aan alle bovengenoemde voorwaarden is voldaan - bevestigen wij je per e-mail het uitgekeerde bedrag. 

Let wel: de retourkosten worden onder geen enkele voorwaarde terugbetaald.  

Wij vragen je dan om je volledig bankrekeningnummer, inclusief IBAN en BIC door te sturen. Je IBAN en BIC gegevens vind je terug op je rekeninguittreksels, je online banking gegevens of bij je bankbediende.
 

Hoe staat het met de waarborg?

Op alle producten geldt een waarborg tegen fabricage- of materiaalfouten. De termijn bedraagt 24 maanden tenzij anders gespecifieerd op de bijsluiter van het artikel. De waarborg vangt aan vanaf de aankoopdatum op het originele aankoopsbewijs of de originele faktuur. (tenzij anders vermeld). Gebreken veroorzaakt door nalatigheid, verkeerd gebruik of ongeval zijn niet gedekt.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Ben je ontevreden over je aankoop of voldoet je aankoop om de één of andere reden niet met je wensen, stuur dan meteen een e-mail met tekst en uitleg, plus foto’s die je klacht verduidelijken indien mogelijk, naar onze klantendienst op het volgende emailadres:  contactcenter@connections.be

Onze klantendienst garandeert een snelle en optimale behandeling van e-mails, maar beschikt NIET over telefonische ondersteuning. Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Daarom willen wij ons inzetten om zo snel mogelijk een voor jou aanvaardbare oplossing voor te stellen.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Log in, klik op ´Mijn account´ in de ‘houten’ balk bovenaan. Nu klik je op ‘je gegevens’ onder ‘beheer je account’ en voer je de nodige aanpassingen uit. Daarna ‘verstuur’ je de nieuwe gegevens. 

Ik ben mijn paswoord vergeten, wat doe ik?

Ben je je paswoord vergeten? Klik dan op 'Paswoord vergeten´, voer je e-mailadres in en klik op 'Versturen´. We sturen je dan op je geregistreerde e-mailadres een nieuw paswoord toe. Daarmee kan je inloggen op de website.

Kan ik mijn paswoord wijzigen?

Ja, indien je ingelogd bent, kan je binnen ´Mijn account´ op de knop ´Wachtwoord veranderen´ klikken. Je krijgt dan een pop-upschermpje waar je je oude paswoord en 2 keer je nieuwe paswoord dient in te vullen. Daarna kan je het ‘Opslaan’